Cold winter blues

De windstilte zal nog wel even duren.  Ik slaag er occasioneel nog in om iets te schrijven voor goddeau.com of De Leeswolf maar voor de rest wil ik me vooral in mijn burcht opsluiten en niemand zien,  laat staan communicatielijnen open houden. Het heeft niets met het weer te maken, ik ben koude gewend.

Ik hou me in tussentijd bezig met te kijken naar

– Generation Kill

– Dexter seizoen 4

&  het lezen van Cormac McCarthy – De grenstrilogie

2 Reacties to “Cold winter blues”

  1. Niemand zien? Allez nu. Ik heb nog nooit zoveel uitnodigingen voor lunchafspraken van je gehad als de laatste weken! 🙂

  2. Overdag ben ik in werk/collegiaal zijn-mode. 🙂

Geef een reactie

