I’m still here

Verbazingwekkend hoe snel het idee voor een post over een ergernis verdwijnt als je met andere dingen bezig bent. Helaas dus geen mening over euthanasie, condooms in Afrika of vrouwen die minder betaald krijgen. Hopelijk doet onze blogroll het beter.

Eén reactie to “I’m still here”

  1. Kijk, dat was ik nu deze namiddag ook aan het denken toen ik mijn werkschriftje doorbladerde waarin ik de afgelopen weken tussen het werken door opvallendheden en/of ergernissen genoteerd had waarover ik eens zou bloggen wanneer ik tijd had. Ik heb die nu even en ineens doet het er niet meer toe.

    De enige die me de afgelopen week de gordijnen ingekregen heeft is een mobistarvent en zijn gelul over privacy.

Geef een reactie

