Nine to five

Onze favoriete blogs lijken wel spookstadjes geworden. Is iedereen in slaap gevallen?

Hier is de stilte te wijten aan het schrijfwerk voor goddeau, zo bespreken we elke Etoiles Polaires Montréal-avond.

12424

Dra komen hier nieuwe schrijfsels voor de enkeling die daar op wachten zou. Staan onder andere in de wachtlijst: oude bluesbesjes; castraten; tegenspoed en muziek; cynische filosofen en comics van Alan Moore.

2 Reacties to “Nine to five”

  1. wacht ik op je volgende stukjes.
    Wat de kalmte in blogland betreft, denk ik dat de examenperiode er voor iets tussenzit. En misschien ook facebook, dat veel tijd en energie opslorpt, als was het een zwart gat.

  2. Guy Boleuzia is wakker geschoten en Ella Guru heeft een wel heel obscene post geplaatst. Facebook is bij verschillende mensen inderdaad een nieuw speeltje. Ik verander daar nog wel eens een quote maar verder raak ik al die profielen steeds meer beu. Tegenwoordig neem ik liever de banjo wat vaker vast, vooral nu ik de clawhammer-speelstijl onder de knie heb. 🙂

Geef een reactie

