Kippenvelmoment, telkens weer…

In afwachting van een persoonlijke overpeinzing, mag (nee moet) u hier alvast meermaals naar luisteren…

2 Reacties to “Kippenvelmoment, telkens weer…”

  1. Dit is van een onaardse schoonheid. Bedankt. Ik had er geen idee van dat je zelf Rainer Ptacek op Youtube kon vinden.
    Als je dit hoort en ziet, dan durf je zelf toch niet in de buurt van een gitaar te komen. Helaas heb ik hem nooit live gezien.

  2. Ik had eens iets van Rainer gehoord maar het overtuigde me niet. En toen stuurde een vriend me dit door. Ik ben als een blok gevallen.

    Mijn verlangen om zelf te spelen is te groot om het niet te doen. Ik aanvaard nederig dat ik nooit zulke schoonheid zal kunnen creƫren maar ik laat me er niet door verlammen. Ik vermoed dat jij ondanks alle grote dichters en schrijvers nog steeds de nood voelt om toch zelf iets neer te schrijven, vanuit een innerlijke drang.

Geef een reactie

